Sabtu, 29 Januari 2011

Cupcake

Happy Belated Birthday Nur Marsya.....

16pcs Coklat cupcake + Buttercream topping




Pn. Anne repeat oder utk cupcake. Kali ni utk anak sedaranya kat KL. Ada kejadian di sebalik cupcake Anne kali ni.....nak tau selanjutnya....jeng jeng jeng....layan gambar kat bawah ek ;)


Ahaaaa....tekezut tak? huhuhu....cupcake Anne dah selamat sampai kat tgn dia tetapi malangnya kejadian eksiden ini telah berlaku dgn tak disangka2. Lebih kurang kul 6 lebih Anne call & minta tlg 'renovate' balik cupcake tuh....aku mmg tak dpt gambarkan rupa cupcake tu lps eksiden. So aku mnta Anne hantarkan dulu tgk sama ada blh di 'renovate' ke tidak..........(mujur la aku tgh free time tu)
Keparahan si elmo itu amatlah mendebarkan aku utk mengoperate dia....aku tawakal je. Sian plak kat Anne.....dah la nak bawak cupcake ke KL....aku tgk jam dah 6.30, terus masuk dapur & keluarkan sume peratalatan operation.....kikikiki
Dan................................



Tadaaaaa...........fuhhh....ber'feluh' gak la nak siapkan ni....mujurla dapat siapkan dlm setengah jam je....Anne kata pas maghrib nak bertolak ke KL dah....alhamdulillah....berjaya gak.
pssttttt....nak renovate nih ada caj sikit la....heeee.....macam renovate rumah gak ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan